17 august 2010

tartă cu ciuperci



Ingrediente alese cu grijă:

Aluat:
-180g. unt
-360g. făină
-2 ouă
-sare

Umplutură:
-şunculiţă
-ciuperci (cam 300g.)
-2cepe potrivite
-ulei măsline
-3ouă
-smântână 200g.
-sare
-piper
-caşcaval


Preparare:

Pentru aluat este foarte simplu: se amestecă totul într-un castron până se formează o cocă şi se dă la rece cca 30min. Între timp pregătim compoziţia.
Se taie ceapa mărunt mărunt şi se căleşte în 2linguri de ulei măsline.
Se taie şi ciupercile mărunt.
Se amestecă totul în tigaie foarte bine până scade zeama lăsată de ciuperci.
Şunculiţa se taie şi ea mărunt adăugând în tigaie la rumenit.
Cele 3 ouă se bat bine cu smântâna.
evident..adăugăm în tigaie peste restul compoziţiei, după care omogenizăm totul.
Pregătim tava cu unt.
Punem aluatul pe toată forma tăvii. Ridicăm cu mâna foarte bine aluatul pe toate marginile. Cu o furculiţă împungem pe toată suprafaţa aluatului. În cuptorul încins punem tava cu aluatul şi lăsăm cca 10minute. După ce a stat la cuptor, scoatem tava şi adaugăm toată compoziţia.


Pe deasupra presărăm caşcaval ras. Eu am folosit caşcaval Delaco cu mozzarella..este mult mai elastic şi îi dă un gust bun.
ăm iar la cuptor pentru cca 30min. Eu am lăsat până s-a rumenit bine la suprafaţă.


E foarte gustoasă, saţioasă şi cu siguranţă va bucura întreaga familie cu aroma delicioasă de la ciuperci, şunculiţă şi caşcaval.
Poftă mare!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vreau sa te rog, incearca sa pui cate o poza si cu o sectiune a preparatului....ar fi mult mai sugestiv pentru privitori. Multumesc si succes!

Andreea Alina spunea...

Merci de sugestie, chiar mi-ar placea sa fac, insa de multe ori nu mai apuc sa fac foto asa..ca deja e pe masa la mancat si s-a terminat toata sesiunea foto. Mai ales ca am o problema mare acasa cu iluminatul.. nu am mai deloc lumina naturala, iar becurile din dotare nu sunt cele mai bune pentru foto de calitate.

Trimiteți un comentariu