10 iunie 2011

Budinca de clatite cu legume si marar



Budinca de clatite cu legume si marar


Ingrediente alese cu grija:

Pentru clatite:

- 4 oua nu foarte mari
- lapte
- faina
- o legatura de marar

Pentru umplutura:

- un dovlecel
- 3 morcovi noi
- 4 felii sunca presata de pui
- cascaval
- o cutie smantana pentru gatit
- condimente : sare, piper si chili

Preparare:

Clatitele se fac in modul cel mai simplu cu putinta. Batem cu telu ouale cu lapte si adaugam faina pana ajungem la compozitia dorita..nici prea moale nici prea groasa. Inainte de a le praji, adaugam o legatura de marar tocat marunt. Le facem in tigaie in mod obisnuit.

Dupa ce le-am facut, pregatim si legumele. Dovlecelul eu l-am taiat felii subtiri rondele. Morcovii i-am dat prin razatoare, sunculita de pui am tait-o bucatele, iar cascavalul tot dat prin razatoare.

Intr-o tava, eu am pus rotunda, dintr-aceea de tarta, unsa cu ulei sau unt, presaram putin pesmet si apoi incepe montajul: o clatita apoi legume si condimente si ungem cu niste smantana, apoi iar clatita si iar legume si condimente si smantana...si tot asa pana la ultima clatita peste care presaram cascaval si mai dam cateva minute la cuptor ca sa se inbine legumele cu restul ingredientelor.

Este delicios gustul preponderent de marar si chili :)






Bon appétit!!!



1 comentarii:

Haplea spunea...

Foarte frumos arata budinca ta.

Trimiteți un comentariu