25 aprilie 2012

Tort diplomat


Tort Diplomat


Cum in fiecare luna am in gand sa particip la provocarea secreta a Amei, iar luna aprilie din 2012 este o luna plina de sarbatori, si clipe de aniversari,cel putin la mine in familie, ultimul eveniment sarbatorit a fost Sf. Gheorghe, si am reusit sa redescopar o reteta minunata de tort diplomat de la Fancy Cake pe care l-am decorat in fructe de sarbatoare.

 Ingrediente alese cu grija:


Blat- flan de tarta( l-am cumparat)
Crema:
- 500 gr. frisca
- 3 linguri zahar pudra
- 6 galbenusuri
- 6 linguri zahar
- 100 ml lapte
- 10 gr. gelatina 
- o cutie ccompot de ananas 
- o cutie fructe amestec
Decor:
- frisca
- capsuni
- cateva feliute de lime


Preparare:


Scurgem fructele de suc si le taiem cubulete mici.


Mixam galbenusurile cu 6 linguri de zahar si cu lapte, apoi le fierbem in bain-marie pana obtinem o crema omogena. O lasam la racit si o amestecam cu frisca batuta in prealabil cu zaharul pudra.


Topim gelatina hidratata. Hidratarea gelatinei se poate face cu apa sau cu sucul din compotul fructelor. Peste gelatina topita adaugam 2-3 linguri de crema si amestecam. Turnam toata gelatina in bolul cu crema si amestecam usor. La sfarsit adaugam fructele, si putem amesteca in crema sau le putem pune alternativ cu crema.


Intr-o forma de tort cu margini detasabile asezam folie alimentara si punem blatul insiropat cu suc din copot. Nu foarte rau!!!
Peste blat turnam crema si apoi lasam totul la rece pentru cel putin 3-4 ore.

Eu l-am lasat toata noaptea. A doua zi dimineata l-am scos din forma de tort. l-am asezat pe un platou si l-am decorat cu frisca si fructe proaspete.

  



Este minunat de gustos pentru amatorii de frisca si fructe.


Pofta buna!

1 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Este minunat! Sper sa va fi placut!

Trimiteți un comentariu