07 mai 2012

Pui pe sticla


Pui pe sticla


De multa vreme am tot avut pofta de un pui la rotisor, insa nu ma induram sa cumpar un pui intreg ca stiu ca a doua zi nu mai are acelasi gust bun, si acasa la cuptor nu am rotisor, asa ca m-am tot gandit ce varianta am sa fac un pui care sa fie ca la rotisor dar sa il pot manca din mai multe runde, asa am gasit varianta pe care cu totii o stim, toate mamele au facut macar o data in viata pui pe sticla... so


Ingrediente alese cu grija:

- un pui grill
- un pachet unt
- ceapa si usturoi verde
- cateva frunze de busuioc proaspat
- sare, piper si boia
- optional: ciuperci albe sau cartofi pentru garnitura

Preparare:

Intai de toate cautam o sticla de sticla, sau un borcan, sau orice recipient in care sa infigem puiul, insa sa fie neaparat de sticla. In sticla se pune apa cam jumatate de recipient, iar sticla intr-o tava si aceasta cu ceva apa.



 Puiul este frumos curatat si asteapta sa fie uns cu: unt batut spuma si amestecat bine cu verdeturile si condimentele.




Puiul astfel uns , arata cam asa:
Il bagam cu totul la cuptorul incins bine, si il lasam cam 1h si jumatate. Cand puiul este aproape gata, putem pune in tava niste ciupercute, si ies delicioase in acel sos lasat de la pui.

 Pofta buna!


3 comentarii:

ophelia1983 spunea...

bun e puiul pe sticla!

Anonim spunea...

pai daca bagi puiu in cuptoru incins si apa din sticla e rece se duce dreacu crapa sticla!

Andreea Alina spunea...

Dupa cum vezi nu s-a spart sticla. Nu am pus apa rece, si nici macar gheata :)

Intotdeauna in bucatarie combini temperaturile ingredientelor si a tot ce trebuie.

Iti spun garantat ca totul iese bine :)

Trimiteți un comentariu